Yhteydenotolle valittu pääaihe

Yhteydenottajan tiedot

Jos olet jäsen, kirjaudu ensin tästä. Kirjautuminen tuo yhteystietosi esitäytettyinä lomakkeille ja asiasi käsittely nopeutuu. Samalla voit tarkistaa, että yhteystietosi ovat kunnossa, ja tarvittaessa päivittää ne Omat tiedot -sivun kautta. Linkki aihealueen lomakkeisiin on otsikossa. Voit vaihtaa aiheen lomakkeesta.

En ole jäsen

Yhteydenottajan tiedot

En ole jäsen

Jäseneduista löydät tietoa osoitteesta http://www.oaj.fi/cs/oaj/jasenedut Tarkempia tietoja saat kirjautumalla jäsensivustolle. Vakuutusetuihin ja -ehtoihin voit tutustua osoitteessa http://www.turva.fi/oaj

(Huom! Kirjoita kenttään vain valitsemaasi aiheeseen liittyvä kysymys tai asia. Jos sinulla on monen eri aihepiirin kysymyksiä, nopeutat käsittelyä täyttämällä jokaisesta eri aiheesta oman lomakkeen)

Kun olet saanut pysyvän eläkepäätöksen, muista ilmoittaa palkanlaskijalle jäsenmaksuperinnän päättymisestä.

Voit liittyä Opetusalan Seniorijärjestö OSJ:n jäseneksi. Liittymisvuoden jäsenyys on maksuton. Loka - joulukuussa eläkkeelle jääville jäsenmaksutonta aikaa on myös seuraava kalenterivuosi.

Lisätietoja http://www.osj.fi/fi/J%C3%A4senasiat/J%C3%A4seneksi liittyminen . Jos et halua siirtyä OSJ:n jäseneksi, jäsenyytesi päättyy.

Liityn Opetusalan Seniorijärjestö OSJ:n jäseneksi En liity OSJ:n jäseneksi ja siten jäsenyyteni OAJ:ssä päättyy
Itsemaksava
Työnantajaperintä

Jäsenmaksupalautukset

Päivitä jäsentietosi sähköisillä lomakkeilla http://www.oaj.fi/cs/oaj/Sahkoiset%20lomakkeet . Jos sinulla on tietojesi päivityksiin liittyviä kysymyksiä tai tarvitset apua, ota yhteyttä tällä lomakkeella

Saamme osoitetiedot automaattisesti Postin kautta. Päivitä osoitetietosi vain, jos asut ulkomailla tai osoitteesi on salainen/sinulla on turvakielto. Sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron voit päivittää jäsensivustolla Omat tiedot -osiossa

Jos sinulla on tähän liittyen kysyttävää tai tarvitset apua, ota yhteyttä tällä lomakkeella.

suomenkielinen liittymislomake:

ruotsinkielinen liittymislomake

englanninkielinen lomake:

Jos sinulla on liittymiseen tai jäsenkelpoisuuteen liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä tällä lomakkeella. Olethan myös lukenut jäsenkelpoisuuteen liittyvän ohjeistuksen: http://www.oaj.fi/cs/oaj/liity%20jaseneksi

Uudet jäsenet saavat jäsenkortin kotiosoitteeseen sen jälkeen, kun jäsenhakemus on käsitelty. Jos jäsenkorttisi on kadonnut, täytä lomakkeen tiedot. Uusi jäsenkortti toimitetaan sinulle n. 2 viikon kuluessa. OAJ:n jäsenkortti toimii myös matkavakuutuskorttina. Jos et ole vielä saanut OAJ:n jäsenkorttia tai se on hukkunut, voit ladata matkavakuutustodistuksen matkalle jäsensivustolla ”Jäsenedut/vakuutukset” osiossa. Huomioithan, että jäsenyhdistyksen vaihtuessa emme lähetä automaattisesti uutta jäsenkorttia.

Lue jäsensivustolla kattava tietopaketti luottamusmiesjärjestelmästä, valinnasta, toimikaudesta ja luottamusmiehen ajankäytöstä ja korvauksista. http://www.oaj.fi/cs/oaj/luottamusmiehet

Järjestötehtäviä voit päivittää näillä lomakkeilla:

Alueyhdistykset:

Valtakunnalliset yhdistykset:

Paikallis- ja opettajayhdistykset:

Jos sinulla on järjestötehtäviin liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä tällä lomakkeella

Osoitteenmuutoslomake on tarkoitettu henkilöille, jotka eivät ole OAJ:n jäseniä. Lomakkeen tiedot välitetään Laserma Oy:lle, joka hoitaa Opettaja-lehden tilauksia.

Jos olet OAJ:n jäsen, tee osoitteenmuutos kirjautumalla omiin tietoihisi. https://lex.oaj.fi

Entinen osoite

Uusi osoite

Kirjoita tähän ajankohta, josta lähtien osoitteenmuutos on voimassa.

Tilauslomake on tarkoitettu henkilöille, jotka eivät ole OAJ:n jäseniä. Tilauslomakkeen tiedot välitetään Laserma Oy:lle, joka hoitaa Opettaja-lehden tilauksia.

Tilaaja

Lehden saaja (täytä vain, jos lehden saaja on muu kuin lehden tilaaja)

Maksajan tiedot (täytä vain, jos tilauksen maksaja on muu kuin tilaaja)

Tilauksen tiedot

Kirjoita kenttään muistokirjoitus. Tekstin pituus voi olla enintään 1300 merkkiä välilyönteineen. Muista vainajan perustiedot: syntymä- ja kuolinaika sekä -paikat sekä tärkein tai tärkeimmät tehtävänimikkeet. Liitä tekstin loppuun haluamasi allekirjoitus. Toimitus käsittelee kaikki lehteen tarjotut tekstit.
Lisätietoja-kenttään voit kirjoittaa toivomasi julkaisuajankohdan ja muut aineistoa koskevat viestit.
Tästä voit liittää muistokirjoitukseen kasvokuvan
Kirjoita ilmoituksen tiedot -kenttään juhlivan henkilön titteli, nimi, ikä, syntymäpäivä, kotipaikkakunta. Liitä lomakkeeseen merkkipäivän viettäjän kasvokuva kohdasta Valitse tiedosto.
Tekstin pituus voi olla enintään 2000 merkkiä välilyönteineen

Open markkinat on tarkoitettu vain OAJ:n jäsenille, joten pääset jättämään ilmoituksesi kirjautumisen jälkeen. Ilmoituksia julkaistaan maksutta Opettaja-lehden sivuilla. Palstaa ei ole tarkoitettu yrittäjille eikä liiketoimintaan. Ilmoitus tulee markkinapalstalle luettavaksi muutamassa päivässä. Palstalla ei julkaista työnhakuilmoituksia, kurssitapaamisilmoituksia eikä kotisivujen osoitteita. Ilmoitus näkyy sivulla 4 viikkoa.

Ilmoituksessa saa olla korkeintaan 300 merkkiä välilyönteineen. Älä unohda ilmoitustekstistä puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa, jotta ilmoituksen lukijat voivat ottaa sinuun yhteyttä.

Kurssit ja seminaarit OAJ kouluttaa2018-esite Järjestökoulutusohje.pdf ja Sopimuskoulutus.pdf

Matkalaskut M2-matkalaskuohjelma https://www.saasm2.com/login.asp ja M2-ohje

Ansionmenetyskorvaushakemukset, Linkki: Ansionmenetys_lomake.doc

Täytä lomake, jos sinulla on tähän liittyen kysyttävää.

Jos sinulla on koulutuksiin liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä tällä lomakkeella.

Ohjeita kirjautumiseen löydät myös täältä

Jos saat virheilmoituksen, ota siitä kuvakaappaus ja liitä se lomakkeen liitteeksi. Laita myös kuvauskenttään tarkka kellonaika sekä päivämäärä, milloin virheilmoitus ilmeni Lisää uusi liitetiedosto

Ohjeita kirjautumiseen löydät myös täältä

Käytä tätä lomaketta, jos sinulla on kysyttävää tietosuoja-asetukseen liittyvissä asioissa. Omia henkilötietoja koskevat tietopyynnöt tulee tehdä erillisellä tietopyyntölomakkeella.