FI SV EN

Yhteydenotolle valittu pääaihe

Yhteydenottajan tiedot

Jos olet jäsen, kirjaudu ensin tästä. Kirjautuminen tuo yhteystietosi esitäytettyinä lomakkeille ja asiasi käsittely nopeutuu. Linkki aihealueen lomakkeisiin on otsikossa. Voit vaihtaa aiheen lomakkeesta. Yhteydenottolomakkeille ei ole pakko kirjautua, mutta se on suositeltavaa. Kirjautumiseen liittyvät ohjeet löydät täältä https://oaj.fi/kirjautumisohjeet.

Voit tarkistaa ja päivittää lähes kaikki jäsentietosi osoitteessa https://omattiedot.oaj.fi Siellä voit myös tarkistaa, laskea ja maksaa jäsenmaksusi.

OAJ:n tietosuojalomakkeen löydät osoitteesta https://oaj.fi/tietosuojaseloste.

En ole jäsen

Yhteydenottajan tiedot

OAJ:n tietosuojalomakkeen löydät osoitteesta https://oaj.fi/tietosuojaseloste.

En ole jäsen

Jäseneduista löydät tietoa osoitteesta www.oaj.fi/jasenedut Tarkempia tietoja saat kirjautumalla jäsensivustolle. Vakuutusetuihin ja -ehtoihin voit tutustua osoitteessa http://www.turva.fi/oaj

Työnantajaperintä

Huomioithan, että eropäivä ei voi olla takautuva. Jäsenmaksuvelvollisuus on erokuukauden loppuun asti. Huomioithan, että OAJ:n jäsenyyteen sisältynyt jäsenyys Opetus ja tiede -työttömyyskassassa päättyy samalla päivämäärällä. Myös jäsenedut päättyvät eropäivään (mm. luottamusmiespalvelut, vakuutukset)

-

Saamme osoitetiedot automaattisesti Postin kautta. Päivitä osoitetietosi vain, jos asut ulkomailla tai osoitteesi on salainen/sinulla on tietojenluovutus- tai turvakielto. Sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron voit päivittää omissa tiedoissasi Omat tiedot -osiossaJos sinulla on tähän liittyen kysyttävää tai tarvitset apua, ota yhteyttä tällä lomakkeella.

Täytä ilmoitus luottamusmiesrekisteriin lomake tai ilmoitus työsuojelutoimijoiden rekisteriin. Ilmoituksen liitteeksi tarvitaan aina myös luottamusmies- tai työsuojelutoimijoiden valintaa koskeva pöytäkirja. Lähetä molemmat tiedostot tämän yhteydenottolomakkeen liitteenä.

Liity jäseneksi tästä osoitteesta:
omattiedot.oaj.fi/liity/
Jos sinulla on liittymiseen tai jäsenkelpoisuuteen liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä tällä lomakkeella. Olethan myös lukenut jäsenkelpoisuuteen liittyvän ohjeistuksen: https://www.oaj.fi/jasenyys/liity-jaseneksi/

Lue tietoa luottamusmiesjärjestelmästä, valinnasta, toimikaudesta ja luottamusmiehen ajankäytöstä ja korvauksista. www.oaj.fi/oaj/luottamusmiehet

Osoitteenmuutoslomake on tarkoitettu henkilöille, jotka eivät ole OAJ:n jäseniä. Lomakkeen tiedot välitetään Laserma Oy:lle, joka hoitaa Opettaja-lehden tilauksia. Jos olet OAJ:n jäsen, tee osoitteenmuutos kirjautumalla omiin tietoihisi. https://omattiedot.oaj.fi

Entinen osoite

Uusi osoite

Kirjoita tähän ajankohta, josta lähtien osoitteenmuutos on voimassa.

Tilauslomake on tarkoitettu henkilöille, jotka eivät ole OAJ:n jäseniä. Tilauslomakkeen tiedot välitetään Laserma Oy:lle, joka hoitaa Opettaja-lehden tilauksia.

Tilaaja

Lehden saaja (täytä vain, jos lehden saaja on muu kuin lehden tilaaja)

Maksajan tiedot (täytä vain, jos tilauksen maksaja on muu kuin tilaaja)

Tilauksen tiedot

Muistokirjoituksia julkaistaan Opettajan internetsivuilla osoitteessa opettaja.fi/muistokirjoitukset. Lisäksi muisteltavien henkilöiden nimet ja perustiedot julkaistaan Opettaja-lehden printtiversiossa. Kirjoita muistokirjoitus alla olevaan kenttään. Tekstin pituus voi olla enintään 2000 merkkiä välilyönteineen. Muistokirjoituksesta tulee käydä ilmi vainajan nimi, ammatti- tai virkanimike, työ- tai kotipaikkakunta, kuolinpäivä ja syntymävuosi tai ikä. Liitä tekstin loppuun haluamasi allekirjoitus. Muistokirjoitukset julkaistaan maksutta. Toimitus editoi kaikki tekstit.
Lisätietoja-kenttään voit kirjoittaa toivomasi julkaisuajankohdan ja muut aineistoa koskevat viestit.
Tästä voit liittää muistokirjoitukseen kasvokuvan
Vastauksen pituus voi olla enintään 700 merkkiä välilyönteineen.
Tekstin pituus voi olla enintään 2000 merkkiä välilyönteineen

Open markkinat on tarkoitettu vain OAJ:n jäsenille, joten pääset jättämään ilmoituksesi kirjautumisen jälkeen. Ilmoituksia julkaistaan maksutta Opettaja-lehden sivuilla. Palstaa ei ole tarkoitettu yrittäjille eikä liiketoimintaan. Ilmoitus tulee markkinapalstalle luettavaksi muutamassa päivässä. Palstalla ei julkaista työnhakuilmoituksia, kurssitapaamisilmoituksia eikä kotisivujen osoitteita. Ilmoitus näkyy sivulla 4 viikkoa.

Ilmoituksessa saa olla korkeintaan 300 merkkiä välilyönteineen. Älä unohda ilmoitustekstistä puhelinnumeroa tai muuta yhteystietoa, jotta ilmoituksen lukijat voivat ottaa sinuun yhteyttä.

Kurssit ja seminaarit OAJ kouluttaa -sivulla. Lue myösJärjestökoulutusohje.pdf ja Sopimuskoulutus.pdf

Matkalaskut M2-matkalaskuohjelma https://www.saasm2.com/login.asp ja M2-ohje

Jos sinulla on koulutuksiin liittyviä kysymyksiä, ota yhteyttä tällä lomakkeella.

Ohjeita kirjautumiseen löydät myös http://oaj.fi/kirjautumisohjeet

Jos saat virheilmoituksen, ota siitä kuvakaappaus ja liitä se lomakkeen liitteeksi. Laita myös kuvauskenttään tarkka kellonaika sekä päivämäärä, milloin virheilmoitus ilmeni Lisää uusi liitetiedosto

Ohjeita kirjautumiseen löydät myös http://oaj.fi/kirjautumisohjeet

Tietosuoja on perusoikeus, joka turvaa rekisteröidyn oikeuksien ja vapauksien toteutumisen henkilötietojen käsittelyssä. Tietosuojan tarkoituksena on osoittaa, milloin ja millä edellytyksillä henkilötietoja voidaan käsitellä. Omia henkilötietoja koskevat tietopyynnöt tulee tehdä erillisellä tietopyyntölomakkeella. Tietosuojaseloste: https://www.oaj.fi/oaj/oajn-tietosuojaseloste

Toimitustiedot

Tuote Kpl määrä Lisää rivi

Kerro meille mihin yhdistykseen tai työnantajaan kysymyksesi liittyy. Jos asiasi liittyy listauksiin, kerro meille myös mitä listausta käytit.